Sunday, July 14, 2013

Kodus

See on ilmselgelt viimane postitus , kuna nüüd olen juba peaaegu 2 nädalat Eesti kodus .. see aeg läks kahjuks liiga kiiresti :(
Ma isegi ei mäleta millest mul kirjutada on .
Igastahes 14 juuni tehti mulle ärasaatmis-üllatuspidu sõprade poolt . Viimasel nädalavahetusel käisid vanaemad-vanaisad ärassaaatmas ja grillimas ning viimasel õhtul ( neljapäev 27.juuni ) istusin parimate sõpradega ja ütlesime : Nägemiseni :)
Denisa ja Luisa jäid ööseks , seega sõitsime reede hommikul empsi , õe ja kahe sõbrannaga rongijaama kust mu rong sõitis Frankfurti ja Frankfurdist YFU Buss Berliini .
Koolis kallistasime-nutsime , esimese perega käisime söömas- ja nagu ikka kallistasime-nutsime .
Rongijaamas ja rongis valasin vist kõige rohkem pisaraid . Jõudsin siis Frankfurdi rongijaama , oma kahe spordikoti ja kohvriga , ( nagu kaamel ) ja otsin YFU-t .. ei leidnud , helistasin tugiisikule et kus me buss on .. tema ei teadnud asjast midagi .. kell 8 pidi buss väljuma , 8.15 mõtlesin et istun maha ja nutan , ei andnud alla , jooksin mööda rongijaama , lõpuks helistas mulle teine vahetusõpilane Rando Eestist ja küsis kus ma kooserdan , kõik ootavad .. lõpuks kell 9 väljus buss Frankfurdist ja sõitsime Berliini . Bussis oli lihtsalt ülitšill Eesti VÕP-de seltskond , Airi , Rando ja Maili ning pärast liitus ka veel Märt :) Peatusi tegime tee peal palju ning eestlaste jutuvada oli pidamatu .. nii hea oli eestlasi ikka jälle näha :) kunagi õhtul jõudsime siis sihtkohta ning vedasime asjad majadesse .. Ahja .. Miks me Berliini sõitsime ? YES-Seminar , kõik vahetusõpilased Euroopa siseselt on sinna kokku aetud :) neljaks päevaks .

Meil olid lihtsalt ülilahedad Eesti vabatahtlikud , Anett ja Aile :)
 Selle nelja päeva jooksul sai enda vahetusaasta elamusi jagatud ning ka muresid ja rõõme .
Viimasel päeval oli ka YES-i pidu , mis oli ka ülikõva !

Kõige parem oli ikka bussisõit Eestist-Berliini , läbi Poola , Leedu ja Läti .
Meie lend on lihtsalt ülilahe ja kõik on nagu niii kokkuhoidvad ja lihtsalt toredad !
Peatusi tehti iga kahe tunni tagant ja süüa sai koguaeg palju !! :)
Poolas südaööl sõid pargis umbess 50 vahetusõpilast pitsat :D

Eestisse jõudes olid paljudel segased emotsioonid .. kes nuttis , kes naeris ..

Väga rahul ! :)
Eriti kalliks nende 6 päeva jooksul said Merily , Carolin ja Maili :)
Ja suured kallid mu kallile Carmenile ja  Saarale !
Ärge kinni kiiluge <3


Eestis olnud , Eestist läinud vahetusõpilased , 
ise keskel Kristelil süles :)

Carmeinga südaöötšill Poolas

Juba bussis näitasime enda armastust oma kalli kodumaa vastu , Mailiga

niisama Merilyga Poolas

Kuskil Saksamaal , Airi ja Mailiga

Poolas
Merily , Siki , Maili , Carolin 

Poola ?!

Kõik on OK

Maja-ga , tüdruk kes oli Saksamaalt ning käis minu koolis ja elas minu sõbranna juures :)

Viimased pildid koolis

Kõigeparemaga ! Alustasime sõitu Berliini !



Väga kahju et nii ruttu aeg läks , aga see oli üks parimaid aastaid mu elus ! :) 
Seekorraks siis kõik , ilmselgelt kui viitsimist on siis lisan veel pilte ja tuleb ka posititus ehk Järelorientatsioonist mis tuleb lihtsalt ka megalahe . 

Nautige suve ja naeratage rohkem ! :)

Tsauks , 

Siki .





1 comment:

  1. Otsime töötajaid tööle Saksamaale www.tta-personalmedizin.de

    ReplyDelete